hey baby, I think I wanna marry you.

hejsan!
Idag är det måndag vilket innebär - heldag i salongen. På morgonen hade vi våra redovisningar om olika typer av hår/hudproblem, det gick väl bra antar jag haha! Sedan efter lunch, skulle vi egentligen ha modeller till ögonbryn/frans färgning, men eftersom jag och några andra inte hade, så fick vi istället göra en uppsättning. Det var då jag började tänka och kom på att jag faktiskt inte gjort något inlägg om salongen på sisådär väääääääääääldigt länge haha!
Dessa två hittade jag på mobilen, den översta gjorde för ett tag sedan, då vi kammade ut våra curlers och fick därefter styla till frisyren lite.
Den nedersta gjorde jag idag, en lite rosett med lockat hår och ett fint spänne till, :)

Nu laddar jag upp till nästa redovisning, som är redan i morgon. Måste skriva lite manuskort och plugga in powerpointen så den sitter. Orkar inte, men något jag måste.
Vi hörs senare,
x/J

Kommentarer
Postat av: Maria

Duktig du är! :D Fint det blev, bli min personliga frisör? HAHAH! :D §

2012-01-30 @ 20:45:19
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0