Subway-Oskulden förlorad

Lång och seg skoldag idag, enbart bara för att jag såg fram emot eftermiddagen haha! Spenderade den med underbara Maria, sjuuuukt kul, och jag har saknat dig alldeles för mycket! Det får inte ta så här lång tid innan vi träffas nästa gång asså!
Vi gick runt en snabbis på stan, köpte en grej som ni troligtvis får se i morgon, annars satt vi mest inne på Subway (yepp förlorade min Subway-Oskuld här i Västervik, WHIIOOO!!) Riktigt mysig eftermiddag innan vi tillslut bar oss av till bussen, tyvärr :/
Önskade att vi hade mer tid, men det får bli en annan gång, SNART.

Nu är det dags för mig att sova lite. Jobbat så mycket jag kunde på en engelska redovisning vi har på tisdag, kände att det behövdes, kommer inte orka plugga i helgen i alla fall.
Vi hörs i morgon!
x/J

Kommentarer
Postat av: Maria

SNAAAAART SÅ! :D Var jättekul, saknat dig som en gris! Och skapligt gott det var, vi får va snart igen! :D Och du är jätteduktig som gjorde engelska (jag gjorde dock ingen naturkunskap, hehe..)! :D

PUSS PÅ DIN SJÄRT! §§

(Seriös.se)

2012-01-31 @ 22:49:17
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0