I'm so excited and I just can't hide it

Hejsan igen!
Sitter och tittar på massa hotell med my best mate till vår London resa 2013. Jag är beyond excited och jag orkar inte vänta ett helt år till.. men fan va kul vi ska ha!
Du och jag i London.. ojojoj. 

Alltså tänk när vi sitter tillsammans framför en dator och bokar vårt hotell, bokar flygbiljetterna, då datumet är planerat. När vi packar våra väskor kommer fjärilarna bli helt vilda i magen, när vi går in på flygplatsen i Stockholm, går på planet och kommer ut ur gaten på flygplatsen i London och kan andas engelsk luft. Hur vi skyndar oss till hotellet för att checka in och lämna vårt bagage för att sedan ge oss iväg direkt. Ohgud, alla grejer vi ska göra?! Mysiga picknicks i Hyde Park, trevliga pratstunder inne på ett café när regnet smattrar mot rutan med varsin kopp te, shoppa loss som galningar, yra omkring som två hönor för att hitta till de gator vi ska till, allas ansiktsuttryck när vi kommer springades för att hinna till tunnelbanan, garvet som uppstår när vi inser att vi inte kommer hinna, hur mycket vi än springer.. kramperna i magen av allt skratt, kuddkrig på hotellrummet, flörta med alla söta engelskmän som vi ser på gatorna, våran första runda på Madame Tussaud, alla typiska turistbilder vi ska ta, jesus..

vi kommer ha det så bäst. Känslan att liksom få uppleva min första utomlandsresa med dig, hur jag kommer få uppleva London dag och natt med dig, min alldeles egna best mate. ♥
Jag kan verkligen inte sluta tänka på det alltså. åh, fml, ge mig sommar 2013 nu tack.
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Maria

åh jag dör. jag bölar. och jag dör lite till. åh jag läntar såååååååå mycket att det är galet! jag vill bara dit nuuu! jag ska spara varenda möjliga peng bara för att vi ska komma dit, det kommer vara värt det. Jag älskar dig §§

2012-06-02 @ 17:15:22
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0