Praktik i full rulle!

Hejsan hoppsan!
Min uppdatering är fortfarande kass, men ville titta in och säga att jag lever!
Jag är hemma kring 6 varje dag, då jag direkt fixar min matlåda för morgondagen innan jag börjar slappa. Jag orkar helt enkelt inte blogga varje dag.
Vad gör jag då på min APL salong?
Jo jag schamponerar + massage, sopar golvet, städar, serverar kunderna kaffe, stylar färdigt håren efter klippning, tittar på när min handledare klipper, jaa, ungefär det! På fredag ska jag troligtvis få hjälpa till att slinga en kund, det ska bli kul!
Men självklart ser jag fram emot till nästa praktik, då jag kommer ha lite mer kött på benen så jag kan ta dit mina släktingar och vänner och klippa dem!
Men jag kommer riktigt bra ihop med min handledare, och vi har mycket stora planer som förhoppningsvis kommer fullföljas!
en liten sneak peek på planerna vi smider! haha

I morgon taggar jag bio, fy fan va pepp jag ääääääär! Kan knappt vänta asså!
asldkahslfas, måste. se. den. nu.
Nu ska jag titta lite på Sons Of Anarchy, seeya later!
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååh du är så duktig pluffsen! :DD STOLT MATE HÄR! HAhah! :D Vi måste träffas snart igen! :o Haha, följde med Liselo till ÖB idag och hon bara tog fram Tom & Jerry kex och bara: var det inte såna du tyckte om?

och jag bara: JOOOOOOOSIEEEEE - HAHAHA :D §§

2012-03-21 @ 21:14:52
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0