17 år!

Idag är min dag, idag blir jag 17!
Nu återstår bara ett år till, sedan planeras London resa med min bästaste mate, Längtar som fan!

Min dag började bra, otroligt bra faktiskt! Solen sken och det blev riktigt kanon väder! Jag kan inte ungå att tro att det var min älskade mormor som sken för mig idag. Du är mer saknad än du tror, och jag hoppas allt är bra där du är och att alla delar samma åsikter som du.♥

Bussresan till skolan spenderade jag med mina nötter, tack för era fina gratulationer pojkar :')
När jag kom till skolan, stod en viss liten flicka och pyntade mitt skåp så fint, förlåt att jag inte kom senare så du hann klart!♥ Jag älskar dig bästaste!
Stod och pratade lite med bästaste, fick fina gratulationer av vännerna och sedan var det dags för matte. När jag kom tillbaka till skåpen hade någon, en viss person som jag vet vem det är, stulit mina 3/4 kexchoklad som Patricia och Joanna satt dit, GE TILLBAKA! haha. Lite tråkigt att man inte kan ha något ifred dock...
Dagen flöt på, det var engelska och svenska innan lunch, och tillslut dags för sista lektionen som var första hjälpen kursen. Hade muntligt och det gick ju... lite sådär faktiskt.
Gick sedan till mamma, diskuterade om lite allt möjligt, både tråkiga och roliga saker. Sedan tog jag bussen hem med min nöt som ställt upp och stannat kvar i stan så jag slapp åka hem själv, du är bääääzzt, :')♥
Nu sitter jag här och tar det lugnt, bilder på de jag fått (vilket inte är mycket) kommer upp i morgon troligtvis.
Ha det bra,
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Maria

DU ÄR BÄST! DU ÄR UNDDERBARAST! Och jaaaa, du kunde ha kommit någon minut senare så jag hunnit klart. =.= Palla sno dina kexchoklad, SKA JAG HOTA HONOM?! HUH?! Hahahahah! PUSS JAG ÄLSKAR DIG MIN MATE! §§

2012-05-02 @ 21:52:06
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0