I think it’s pretty much impossible to forget someone who once was the only reason you smiled. You can’t just forget someone like that

Idag har varit en ganska seg dag och mitt humör har varierat idag because of reasons.. men som tur är hade jag mina mongon med mig hela dagen :')
Började skoldagen med volleyboll, kul, men fick inte upp något spel så det sög ju en aning.
Sedan hade vi matte, på började en tema uppgift som gör att jag vill slita huvudet av mig, typ. Chillade sedan utanför sjuksyrran, av olika anledningar, snackade med min svenska lärare och fick veta att jag fick A på det muntliga nationella, yayy!
Till sist, engelska. Ganska chill dag, och nu sitter jag och jobbar för fullt med mitt balprojekt arbete som ska lämnas in på måndag, jeussss.
I morgon blir det att klippa min bror och hans flickvän efter skolan, sedan fortsätta med balprojektet.
På lördag blir det först att jobba sen en tur till stan för att titta på balen! :)
Fett snygga vi är, chillar galet i det underbara vädret på lunchen :)
xoxo/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0