Var rädd om de du älskar, man vet aldrig när de tar sitt sista andetag.

Förlåt att jag inte har bloggat på sistone.. men det har hänt en hel del grejer i mitt liv, tråkiga grejer.
En nära släkting har gått bort, så mitt humör har inte varit på topp de senaste dagarna. Skippade skolan i fredags för att jag inte hade någon ork, var rädd för att sova kvällen innan och gråtit mig till sömns.

I alla fall, om man bortser från alla tråkigheter, så fyller jag faktiskt år i morgon, så idag blir det lite födelsedagsfirande, eftersom pappa jobbar natt i morgon och jag går i skolan, typiskt!
Lite bilder kommer nog upp ikväll eller så!
xoxo/J


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag finns alltid bästa du! §§ OCH VARFÖR ÄR DU SÅ VACKER FÖR?!

2012-05-02 @ 21:47:39
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0