settle down with me, I'll be your safety

Tjena främlingar!
Jag tänker inte ens nämna hur dålig jag är på att blogga, fy på mig själv!
Livet rullar hur som helst på hur bra som helst, har det underbart kul i skolan och min finaste pojkvän som förgyller mina dagar. 
Nu har vi dragit igång med modeller, idag hade jag klippmodell dam, gick riktigt bra, min första modell i skolan, lite nervöst men sjukt kul! I morgon är det dags för färgmodell, ser framemot det riktigt mycket, taggad som bara den!

Just nu sitter jag och letar efter lite klänningar som jag kan ha på min fina väns 18-års partyy, så sjukt pepp att jag bara vill hoppa runt, shiiiit va kul det kommer bli! Bara två veckor kvar nu och jag kan knappt vänta!
Slänger kanske upp något collage eller något om jag hittar lite snygga klänningar hihi :)
 
slänger in en bild på mig för några dagar sedan! 
Nu vet ni i alla fall att jag lever, ha det bra!
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Maria

Well you can't speak while I'm talking

2012-10-12 @ 21:13:01
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0