Väl medveten om min sunkiga uppdatering..

Hallå där, jag är mycket väl medveten om att min uppdatering här suger. Ingen idé att jag lovar att det ska bli en bättring, eftersom jag aldrig får tummen ur röven o bloggar ändå, fast jag lovat sisådär 19849358 gånger.
Men nu är jag i alla fall här o säger hej!
Har faktiskt saknat att blogga lite, tänkte även visa lite va jag har gjort under tiden jag inte bloggat! Praktiken (apl:en) har dragit igång igen, och gud va jag har saknat det! Så sjuuukt skoj att äntligen vara hos Lena i apl-salongen igen, vi har det så underbart bra ihop! :)
Skolan och livet överhuvudtaget rullar på som det ska. Slutade vid halv 11 idag, vår lärare skulle till Kalmar så vi fick hemstudier istället, som jag är klar med och skickat och allt. Lättnad!
Ikväll blir det att ta det lugnt, kolla på tv och lägga sig tidigt. Återkommer med ett inlägg snart med lite bilder, ha det bra!
xoxo/J

Jag tidigare idag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0