Living my life like a fucking rockstar!

Hejsan, och ett stort förlåt för att jag inte har bloggat på 375875 år. Hänt en hel del saker i mitt liv, både positiva och negativa saker. De negativa sakerna är inte ens värt att ta upp, it's not hurting me anymore, så behöver inte gnälla om det här för att få attention. Jag har mina underbara älskade vänner (ni vet vilka ni är ♥) som stöttar mig genom allt, och tack vare dem så är jag ännu lyckligare nu än jag var innan! Jag älskar er ♥

De positiva sakerna då? Sjäääälvklart ska jag dela med mig, thing number 1; it's my birthday sooon, på torsdag fyller jag 18, jag är sååå excited!
Nummer 2; På fredag ska jag och två brudar ha myskväll, bara ta hand om oss själva, skratta och ha det allmänt bäst!
Nummer 3; på lördag blir det MEEEEEEEEEEEEEGA PARTYYYYYY! Älskade Patricia fyllde år den 24 april (grattis igen gumman♥) och jag fyller nu på torsdag så det får bli gemensamt party, förfest och sedan utgång. Längtar och peppar som ett as redan!!! Kommer bli så jäääävla underbart!!!
Nummer 4; well, jag såg Justin Bieber den 23 april............ dog, men lyckades återuppstå igen (skämt åtsido) men det var en av de bästa kvällarna jag någonsin upplevt. Allt var så himla magiskt och extremt häftigt att få uppleva! Tänkte dela med mig av både bilder och videosar så fort jag fått ordning på allt. Laddar upp videosar på youtube nu, men ska fixa bilderna lite också. Åh längtar tills jag kan dela med mig av allt, så himla underbart det var!!
 
Återkommer så snart som möjligt, hörs snart!
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag älskar när du mår bra!!!

2013-04-28 @ 20:55:18
URL: http://asuumn00bs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0