work hard, it'll pay off!

Tjuelluuu! Skapligt aktiv jag har varit här på senaste tiden, men ska inte ljuga jag har varit upptagen med både de ena o de andra. Pluggar som ett svin i teorin, en fas avklarad med ligger efter i planering så måste plugga hårdare, har jobbat i fatt i svenskan som jag lyckats hamnat efter i o självklart haft påsklov, träffat vänner och sjävklart mitt älskade ♥. 
Idag blev det att åka in till stan för Körlektion,  klippa min brors sambo och även träffa emma. I helgen som kommer blir det att spendera kvalitéts tid med min älskling och njuta av det sista av påsklovet med lite bio o mys.
Hoppas allt är bra med er, vi hörs snart igen! 
 
Jag idag.
 
Xoxo/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0