Alla ♥'s dag, fjortonde februari tvåtusentretton

För det första, Tack älskling för att du gjorde min första riktiga alla hjärtans dag minnesvärd. Jag kommer komma ihåg den dagen i hela mitt liv.
Jag trodde aldrig att det skulle bli så underbart som det blev, i tanke på att du inte har samma syn på alla hjärtans dag som jag har, o att du redan firat förut, så trodde jag inte du skulle lägga så mycket energi på det.
Men ändå... när jag dyker upp hemma hos dig, är du lika fin som alltid, och lägenheten är nersläckt och på vardagsrumsbordet står en stor bukett rosor, en chokladask, en porslinskruka med flera blommor och massor av värmeljus, snacka om att man kom i stämmning med en gång!
 
Inte nog med det, så gjorde vi våfflor tillsammans, du failade, jag var mästerkocken (haha). Efteråt satt vi i soffan med musik och satt och myste o pratade, det pirrade verkligen i kroppen när jag satt där med dig. Jag kände verkligen att det är dig jag älskar. Du är den som lyser upp mitt liv. Jag älskar dig Mattias! ♥
Presenten till älskling, och hjärtat är till mig
 
Några av bilderna är tagna i morse, eftersom ljuset var så dåligt igårkväll!
Jag hade världens bästa kväll, jag hoppas er alla hjärtans dag var minst lika bra!
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: joanna

blir helt tårögd hihi. Du förtjänade en jättemsygi dag sötis!

2013-02-15 @ 14:47:24
URL: http://asuumn00bs.devote.se
Postat av: Maria

Naaww, små sötisar :')

2013-02-26 @ 20:32:25
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0