Aktiv tjej

Hejsan alla människor, ledsna som glada!
En glad tjej sitter här just nu o gillar läget, nu jävlar har jag tagit för mig mer när det gäller körkortet. Igår var jag på första teorikursen på körskolan, och idag på studiedagen (som för övrigt har varit väldigt behövlig) åkte jag in till stan för att boka körlektioner, så nu är 7 lektioner uppbokade, nästa vecka drar dom igång! Allt jag kommer göra nu fram till senast juni (då jag planerar att ha körkortet... lite pepp kan behövas!!!!) är att andas körteori. Mååååste klara det här. Hård träning hemma, öva på de grejerna körskoläraren tycker o sen bara köra gärnet. Körkort, du ska bli mitt i maj, senast juni.
 
I morgon har jag sovmorgon till halv ett istort sett, och då kör vi igång med kundpass med en gång. Sist var det bara jag som hade kund, och det gick huur bra som helst, kunden blev super nöjd och lovade att komma tillbaka hihi :)
 
Nu har jag precis gjort färdigt en skoluppgift och ska sätta igång med lite teori. Annars har min studiedag varit väldigt lugnt, lite skolarbete och en sväng in till stan, 
 
xoxo/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0