Justin Bieber Live i Globen, Stockholm 23 april 2013

Hejsan!
Lovade ju ett inlägg om konserten, så varför inte passa på nu medan man är ledig och allt?
Hela upplevelsen var så mäktig och underbar. Jag har längtat efter den dagen sedan jag vet inte hur länge, men över 3 år i alla fall, och den 23 april var det äntligen dags.
Minns när jag hämtade ut biljetterna, lyckan som jag hade i kroppen var obeskrivlig. 9 månader senare lite drygt så såg jag honom i Globen, andades samma luft som honom. Lycka.
Tänkte inte lägga upp allt för många bilder osv, men här kommer dem!
obs, alla bilder och videos är tagna och filmade av mig, credit om de används.
 
 Kolla videosarna i HD!!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0